Οι μέρες περνούν και οι πρωτιές «κλειδώνουν» στις πρωινές εκπομπές
Διανύουμε τη δεύτερη εβδομάδα τηλεοπτικών μαχών, όπου πολλά πρωινάδικα κονταροχτυπιούνται για να κερδίσουν υψηλά ποσοστά. Οι μετρήσεις της Nielsen, όμως, δεν αποτελούν ευχάριστα νέα για όλους!
Χθες Τετάρτη, σύμφωνα με τα μηχανάκια της εταιρείας, το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα έκανε 19,7% στο σύνολο και 11,9% στο δυναμικό κοινό. Ο παρουσιαστής είναι ξεκάθαρο, πλέον, ότι στοχεύει στα ενημερωτικά θέματα και την επικαιρότητα με το σύνολο να είναι το δυνατό του χαρτί.
Σε αντίθεση με την Κατερίνα Καινούργιου, που γνωρίζει καλά ότι οι τηλεθεατές 18-54 αποτελούν το target group της. Χθες, η εκπομπή του ALPHA «Super Κατερίνα» κράτησε παρέα στο 19% του δυναμικού κοινού, ενώ στο σύνολο έκανε 15,1%.
Η Φαίη Σκορδά με το «Fay’s Time» του ΣΚΑΪ φαίνεται ότι έχει κλειδώσει στα διψήφια, κάνοντας χθες 10,1% στο σύνολο και 10,4% στο δυναμικό κοινό. Η Δανάη Μπάρκα με το «Πάμε Δανάη!» του MEGA κράτησε το 9,2% στο σύνολο και το 11,7% στους τηλεθεατές 18-54 δίνοντας κι αυτή τη δική της μάχη.
Το δίδυμο του «Breakfast@STAR» έκανε 6,7% και 7,1% αντίστοιχα, ενώ ενδιαφέρον έχουν τα νούμερα της Ζήνας Κουτσελίνη. Οι «Αλήθειες με τη Ζήνα», στο STAR, έκαναν 13,4% στο σύνολο και 8,7% στο δυναμικό κοινό δείχνοντας μία δυναμική που αναμένουμε να δούμε αν θα διατηρηθεί λόγω του σκληρού ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει.